"إيلاف" من القاهرة: إحتفلت الفنانة زينة بعيد ميلاد توأمها زين الدين وعز الدين بعد أن حصلت لهما على حكم قضائي بنسبهما نهائياً إلى الفنان أحمد عز. ونشرت الصور عبر صفحتها الخاصة على "إنستغرام" دون إظهار وجههما.
ونشرت زينة صورة لها وهي ترتدي قميصاً طُبِعَ عليه اسميهما، بالإضافة إلى صورة لهما أظهرت قدميهما. علماً بأنها تحرص على إبعادهمها عن عدسات المصورين.

وكتبت عبر حسابها على "إنستغرام" تقول "زي النهاردة من ٤ سنين أحمدك يارب وصلوا احلي حاجه في عمري كله وبقيت اسعد واحده في الدنيا .....الحمد لله زين وعز ردوا فيا الروح..يارب احفظهم واكرمني بيهم وفيهم ياااااارب". وأضافت "و فضلت طول عمري اشكر ربنا وأشكر الفانز بتوعي حبايب قلبي وفانز البرنسيسة maiezzeldin حبيبتي علي كل اللي عملوه علشانا مش كفاية ....ربنا مايحرمني منكم ولا من جدعنتكم ودعواتكم ...زين وعز بيقولوا لكم thank you
Happiest birthday ya Habib alb omoko".

 

زي النهاردة من ٤ سنين أحمدك يارب وصلوا احلي حاجه في عمري كله وبقيت اسعد واحده في الدنيا ..... الحمد لله زين وعز ردوا فيا الروح ???????? يارب احفظهم واكرمني بيهم وفيهم ياااااارب لو فضلت طول عمري اشكر ربنا وأشكر الفانز بتوعي حبايب قلبي وفانز #البرنسيسة @maiezzeldin حبيبتي علي كل اللي عملوه علشانا مش كفاية ....ربنا مايحرمني منكم ولا من جدعنتكم ودعواتكم ....❤️❤️❤️❤️❤️ زين وعز بيقولوا لكم thank you ???????????????????? Happiest birthday ya Habib alb omoko ????????????????????????????????????????????????????????

A post shared by Zeina Reda (@zeinareda29) on