قرائنا من مستخدمي واتساب
يمكنكم الآن متابعة آخر الأخبار مجاناً من خلال تطبيق واتساب
إضغط هنا للإشتراك

"إيلاف" من بيروت: ردت الفنانة ناهد السباعي على الإشادات التي وصلتها باعتبارها من أكثر& الفنانات حصولاً& على جوائز وترشيحات في المهرجانات الفنية. وذلك في تدوينة كتبتها عبر حسابها الخاص على "إنستغرام". حيث عبّرت عن سعادتها بتفاعل الجمهور مع أعمالها مشيرةً إلى أن الفنانة الأميركية ميريل ستريب هي مثلها الأعلى، لكونها أكثر فنانة تم ترشيحها لجوائز، فضلًا عن نجاحها الجماهيري الكبير.

وكتبت: "أنا طول عمري مثلي الأعلى ومثل كل الممثلات على فكرة عشان محدش يتريق، إنه يكون زي ميريل ستريب.. أكتر ست اترشحت لجوايز وأكتر ست نجحت علي المستوى الجماهيري والمستوى النقدي".

تابعت: "حاسة بجد إني حققت جزء صغير م اللي حلمت بيه.. شكرا لكل الناس اللي شايفة إن الجوايز الكتير شيء مشرّف لمصر عشان كنت بأحبط جدا لما منتج أو مخرج يقولي سيبك من المهرجانات والجوايز مش بتأكِّل عيش".
&

&
&
&
&
&
&
&
&
&
&
&
&
&

انا طول عمري مثلي الاعلي و مثل كل الممثلات علي فكره عشان محدش يتريق انه يكون زي ماريل ستريب اكتر ست اترشحت لجوايز و اكتر ست نجحت علي المستوي الجماهيري و المستوي النقدي بعد الكلمتين دول حاسة بجد اني حققت جزء صغير م الي حلمت بيه الف شكر بجد ده كتير عليا شكرا @lady_inart قوييييي علكلام الحلو ده و شكرا لكل الناس الي شايفة ان الجوايز الكتير شئ مشرف لمصر عشان كنت باحبط جدا لما منتج او مخرج يقولي سيبك م المهرجانات و الجوايز مش بتاكل عيش

A post shared by ناهد السباعي nahed Elsebai (@nahedelsebai) on