ترفيه

سخر من شائعالت استخدامه لحقن البوتوكس

عز لزينة: لن أتراجع عن موقفي حتى الموت!

قراؤنا من مستخدمي إنستجرام
يمكنكم الآن متابعة آخر الأخبار مجاناً من خلال حسابنا على إنستجرام
إضغط هنا للإشتراك

أكد الفنان أحمد عز برسالةٍ جديدة وجهها للفنانة زينة في مُداخلة هاتفية على قناة "CORRECT"، يوم أمس الأحد، أنه لن يتراجع عن موقفه وكلامه في القضية القائمة بينهما بخلافهما حول إثبات نسب توأم زينة له.

بيروت: أكد الفنان أحمد عز برسالةٍ جديدة وجهها للفنانة زينة في مُداخلة هاتفية على قناة "CORRECT"، يوم أمس الأحد، أنه لن يتراجع عن موقفه وكلامه في القضية القائمة بينهما بخلافهما حول إثبات نسب توأم زينة له، علماً أن المحكمة قد حكمت مؤخراً بنسبهما إليه، حيث قال: "كلامي مش هيتغير من هنا لحد ما أموت، وأهم حاجة صورتي عند ربنا ولو هبطل تمثيل وافتح كشك سجاير. ومعنديش قلق من القضية دي"، وأضاف ساخرًا: "أنا متأكد يعني"، وتابع: "ربنا عالم بالحقيقة، صورتي عند ربنا أهم من صورتي عند الناس، حتى لو هبطل تمثيل وهفتح كشك سجاير، أنا مش بهزر في الحاجات زي دي، الموضوع منتهي".

وتابع: "حتى لو حاولتي تعملي ايه تكتبي أو تغلطي أو تأجري ناس تكتب، فربنا اللي مقدره هو اللي هيحصل، واللي عارفني عن قرب متأكدين إني معملش كده، وعارفين أنا مين ومتربي إزاي، ولكن سنُة الحياة كل ما يبقى فيه نجاح لازم يبقى فيه هجوم، مش هتكلم في أعراض عشان عيب، ورجولتي تمنعني أتكلم في حاجة زي دي".

من جهةٍ أخرى، نفى "عزّ" ما وصفه بـ"الشائعات" حول مسيرته وأعماله الفنية قائلاً: "في الأول والأخر البني آدم مهما حاول يلف ويدور ربنا عارف كل واحد عامل إزاي، ربنا بيكرمني عشان تعاملي مع الناس، أتمنى ابقى من الناس دي اللي من جواها أبيض".

أما عن اتهامه بالخضوع لعمليات التجميل واستخدام "حقن البوتكس"، قال: "أنا معرفش الرغي ده منين، واتعودت على كده، مفيش أدوار سينمائية تحتاج بوتكس، الناس بتحاول ترغي حواليا، دي سنُة الحياة، الناس عايزة تنشر الشائعات، وأنا مش مهتم وأهم حاجة صورتي عند ربنا".

فيما يلي رابط حديث عز:

 

التعليقات

جميع التعليقات المنشورة تعبر عن رأي كتّابها ولا تعبر بالضرورة عن رأي إيلاف