ترفيه

حلا شيحة تواجه كراهية الجمهور بسبب دورها في مسلسل خيانة عهد

قرائنا من مستخدمي تلغرام
يمكنكم الآن متابعة آخر الأخبار مجاناً من خلال تطبيق تلغرام
إضغط هنا للإشتراك

إيلاف من بيروت: تواجه الممثلة المصرية حلا شيحة حملة كراهية متزايدة ضدها على مواقع التواصل الاجتماعي بعد قتلها لإبن شقيقتها يسرا ضمن أحداث الحلقة ال 14 من مسلسل "خيانة عهد".

حلا نشرت صورة لها بشخصية فرح من مشهد الجنازة الذي تصدر قائمة الأعلى تداولا في مصر اليوم، وعلقت عبر حسابها بموقع إنستغرام: "لما الظروف الصعبة، و الطاقة السلبية، و مواقف الحياة القاسية، والظلم بيعيشوا جوا اي إنسان لحد ما يتمكنوا منه، و يبقي هو مسجون جواهم و اضعف من انه يغير نفسه و يبقى اقوى، بيوصل انه يبقى زي فرح. في كتير مننا فرح، فرح اسيرة جوه غضبها من حياتها و ظروفها فرح ضحية نفسها اللي عمتها تشوف غير الشر اللي اتحكم فيها ... البقاء لله يا هشام ".

View this post on Instagram

لما الظروف الصعبة و الطاقة السلبية و مواقف الحياة القاسية و الظلم بيعيشوا جوا اي إنسان لحد ما يتمكنوا منه و يبقي هو مسجون جواهم و اضعف من انه يغير نفسه و يبقي اقوي بيوصل انه يبقي زي فرح في كتير مننا فرح فرح اسيرة جوه غضبها من حياتها و ظروفها فرح ضحية نفسها ......... اللي عمتها تشوف غير الشر اللي اتحكم فيها #فرح#خيانة_عهد #watchit#eladlgroup @eladlgroup @watchitmena البقاء لله يا هشام ????

A post shared by Hala Shiha (@halashihanew) on May 7, 2020 at 4:43pm PDT

التعليق الأول على رسالة حلا شيحا جاء من النجمة عبير صبري التي تشارك في بطولة المسلسل وقالت: دمرتي مصر كلها بتعيط النهارده حرام عليكي.

ونصح أحد المتابعين حلا بالاختفاء عن أنظار الناس بعد زيادة مشاعر الكراهية تجاهها وقال: اختفي عشان الشعب بعد حلقة النهاردة ممكن يجيب جثتك لعهد.

التعليقات

جميع التعليقات المنشورة تعبر عن رأي كتّابها ولا تعبر بالضرورة عن رأي إيلاف