ترفيه

زينة ترد على أحمد عز بصورة دجاجة

زينة
قراؤنا من مستخدمي إنستجرام
يمكنكم الآن متابعة آخر الأخبار مجاناً من خلال حسابنا على إنستجرام
إضغط هنا للإشتراك

إستعانت الفنانة زينة بصورة الدجاجة لترد على مواقف الفنان أحمد عز الذي استأنف حكم المحكمة التي أقرت نسب طفليها له من زواجٍ سري بينهما، ولا يزال يرفض الإعتراف به.

&& بيروت: إستعانت الفنانة زينة بصورة الدجاجة لترد على مواقف الفنان أحمد عز الذي استأنف حكم المحكمة التي أقرت نسب طفليها له من زواجٍ سري بينهما، وهو لا يزال&يرفض الإعتراف به. وتهكمت من أسلوب "عز" الذي يطلب الدعاء له من الجميع لينتصر عليها بحكمٍ جديد قائلاً&"ادعيلي".

وكتبت على صورة لدجاجة سوداء&نشرتها عبر&صفحتها الخاصة على "إنستغرام": "معلش يعني هاسأل سؤال عجيب شويه! هو الدجاجه كل شويه يقول لأي حد يكلمه ادعيلي طب تيجي ازاي!!!!حد يفهمني! يعني قبل كده كلم ام مريم وقالها ادعيلي يا حاجه يعني مثلا الست دي هاتدعي تقول ايه؟ روح يا ابني ربنا بنصرك علي ولادك ولا ربنا ينصر الباطل علي الحق ولا رينا يساعدك ويقويقك علي ظلم ولادك يا ظالم ولا ربنا يقدرك تظلم طفلين ولا ربنا ينتقم من ولادك وأمهم ولا ربنا ينصر الباطل والكذب علي حق الله ولا رينا ينتقم من طفلين ملايكه علشان ظهروك علي حقيقتك يا كذاب ولا ربنا ينصر الكذب والظلم والتشهير في كل الدنيا !!!!
تفتكروا انتوا يدعوا لدجاجه يي ايه مثلا؟؟؟؟????????????
الحمد لله طبعا ربنا نصرنا عليه الحمد لله بس كان نفسي اعرف هايدعوا يقولوا ايه لل ????????????"

وتوالت التعليقات الداعمة لـ"زينة" على الصورة،&علماً&أن محكمة استئناف الأسرة المصرية كانت قد أجّلت جلسة 10أكتوبر( تشرين الأول&) إلى تاريخ 15 ديسمبر(كانون الأول)، للنظر باستئناف عزّ على حكم محكمة الأسرة في مدينة نصر الذي صدر في جلسة 25 يونيو(حزيران) الماضي وأكد&نسب التوأم له.&

&

معلش يعني هاسأل سؤال عجيب شويه! هو الدجاجه كل شويه يقول لأي حد يكلمه ادعيلي طب تيجي ازاي!!!!حد يفهمني! يعني قبل كده كلم ام مريم وقالها ادعيلي يا حاجه يعني مثلا الست دي هاتدعي تقول ايه؟ روح يا ابني ربنا بنصرك علي ولادك ولا ربنا ينصر الباطل علي الحق ولا رينا يساعدك ويقويقك علي ظلم ولادك يا ظالم ولا ربنا يقدرك تظلم طفلين ولا ربنا ينتقم من ولادك وأمهم ولا ربنا ينصر الباطل والكذب علي حق الله ولا رينا ينتقم من طفلين ملايكه علشان ظهروك علي حقيقتك يا كذاب ولا ربنا ينصر الكذب والظلم والتشهير في كل الدنيا !!!! تفتكروا انتوا يدعوا لدجاجه يي ايه مثلا؟؟؟؟???????????? الحمد لله طبعا ربنا نصرنا عليه الحمد لله بس كان نفسي اعرف هايدعوا يقولوا ايه لل ????????????

A photo posted by Zeina Reda (@zeinareda29) on Oct 15, 2015 at 11:55pm PDT

التعليقات

جميع التعليقات المنشورة تعبر عن رأي كتّابها ولا تعبر بالضرورة عن رأي إيلاف
احبكي زينه و
منير او منيرو -

احب او احبوا او احبو او احبكم او احبكوا او احبكو المصريات والعربيات والعربيات ال48 او عربيات 48 والاسرائيليات ونساء ايلاف ونساء الجزيره ونساء العالم انا منيرو اريد حبيبتي زينه و بلا زواج او بلزواج الان اتصلي او اتصلوا او واتصلو