"إيلاف" من القاهرة: حذف الفنان رامي صبري من صفحته الشخصية على "فيسبوك" تدوينة كان قد شاركها من صفحة المخرج إسلام الفولي يقول فيها أن أغنية "الراجل" التي طرحها رامي أفضل من فيلم تامر حسني الجديد "تصبح على خير". وذلك لأنها أثارت غضب جمهور الفنان تامر حسني وعرضته لعاصفة من الانتقادات.

واستبدلها بتدوينة آخرى يعتذر فيها عن مشاركة التدوينة السابقة، خاصة بعدما قام عدد من الجمهور بنشر رقم هاتفه الشخصي عبر صفحات محبي تامر لإرسال رسائل له للتعبير عن غضبهم منه. فكتب: "البوست اللي نزل امبارح علي صفحتي اللي بيخص تامر حسني انا مسحته بنفسي عشان مبحبش حد يغلط او يقلل من نجاح حد من زمايلي وتامر اخويا وصديقي ووليد منصور منتج الفيلم اخويا وصديقي من ايام الدراسه ومن واحنا عيال . فا مستحيل ابدا انزل بوست في اساءه لحد مش انا ومش اخلاقي".
وأضاف "أما بالنسبا للناس اللي حتطط رقمي online فانا معنديش اي مشكله ان الجمهور يكلمني لاني بشتغل للجمهور مش لنفسي .. اما بالنسبي للشتايم وقله الادب فا ربنا موجود والله يهديكم ... اخيرا مبروك لتامر فيلمه وان شالله يبقي احسن فيلم في تاريخه تامر موهوب وناجح وده شي مش انا اللي هقولو دلوقتي ... ومبروك لوليد منصور ومبروك لصديقي المخرج العظيم محمد سامي".