وجّه الفنان عمرو مصطفى رسالةً إلى الفنانة شيرين عبد الوهاب طالبها بعدم الإعتزال في وقتٍ لم يتمكن فيه نقيب الموسيقيين هاني شاكر من التواصل معها لإقناعها بالعدول عن موقفها.


القاهرة: رغم الخلاف الحاد بين الفنان عمرو مصطفي والفنانة شيرين عبد الوهاب والذي تصاعد إعلامياً بشكلٍ كبير خلال الفترة الأخيرة على خلفية قيامه بانتقادها خلال ظهوره في برنامج "المتاهة" مع الاعلامية وفاء الكيلاني وردها عليه في حلقةٍ أخرى، إلا أنه طالبها بالعدول عن قرارها بالاعتزال.

وكتب &عبر صفحته الخاصة على "فيسبوك" يقول "نتخانق اه، نزعل اه، منشتغلش تاني عادي، بس تعتزلي لا يا بنت مصر، هو احنا عندنا كام شرين"، في إشارة لرفضه قرار اعتزالها الذي فاجأت به جمهورها أمس الأول بتسجيلٍ صوتي، فيما أعلن نقيب الموسيقيين الفنان هاني شاكر أنه لم يستطِع التواصل معها لإقناعها بالعدول عن موقفها.

نتخانق اه نزعل اه منشتغلش تاني عادي بس تعتزلي لا يا بنت مصر هو احنا عندنا كام شرين ????

Posted by Amr mostafa عمرو مصطفى on&1 مارس، 2016

هذا وعلق الفنان خالد سليم بدوره على صفحته الخاصة قائلاً "بعد كل النجاح ده .. و الكفاح و التعب اللي تعبتيه.. و الحب اللي اديتيهولنا .. و اللي اتعودنا عليه .. تمشي كدة و تسيبينا ؟؟ و تسيبي كل اللي بيحبوكي.. و اللي فرحوا معاكي و زعلوا على زعلك و دافعوا عنك .. يا شيرين .. كدة؟؟ يا قلبي يا حتة مني يا كل حاجة حلوة فيا ؟؟؟؟ كدة هتمشي و تسيبني وحدي ؟؟ في الحياة و الدنيا دية ؟؟؟ انا عارف انك في مرحلة .. و هاتعدي ان شاءالله .. بنحبك اوي".

&
&

بعد كل النجاح ده .. و الكفاح و التعب اللي تعبتيه.. و الحب اللي اديتيهولنا .. و اللي اتعودنا عليه .. تمشي كدة و تسيبينا ؟...

Posted by Khaled Selim on&Tuesday, 1 March 2016